Strict Standards: Non-static method Configure::getInstance() should not be called statically in /home/fashion/public_html/cake/bootstrap.php on line 38
Lectia nr. 2 – Sa nu dai cu targetul de pamant

Lectia nr. 2 – Sa nu dai cu targetul de pamant

Mar 29
Ovidiu Buta sursa: Dialog Textil
Un exemplu din trecutul recent, mai exact de anul trecut, in cadrul Avanpremiere, cand Agnes Toma a reusit sa ma lase efectiv cu gura cascata. Colectia bricolata pentru acest eveniment parea mai degraba un omagiu adus lui Celine decat ceea ce ma asteptam de la cineva care a reusit, cu rabdare si perseverenta, sa isi creeze una dintre cele mai clare afaceri din moda romaneasca. „De cand miresele sau nasele isi doresc sa se imbrace de la Jil Sander?” am vrut sa o intreb pe distinsa doamna, dar mi-am dat seama ca niciun raspuns nu ar fi putut sa explice acest gest sinucigas.

In special in vremurile grele, cel mai important lucru al oricarei afaceri, fie ca este vorba despre moda sau o fabrica de carnati, sunt clientii castigati cu sudoare de-a lungul timpului. Pe ei trebuie sa ii ai aproape, pentru ei trebuie sa creezi programe speciale de fidelizare si, tot pe ei, iti construiesti planul de afaceri. Dar nu ai de ce sa ii fortezi sa isi puna semne de intrebare asupra directiei in care iti conduci afacerea. Nici explicatia ca ai nevoie sa explorezi noi zone nu tine cata vreme lumea, atunci cand iti rosteste numele, stie exact ce te descrie.

Pot intelege frustarile unui designer care are senzatia ca se invarte in cerc, dar nu pot intelege omul de afaceri care isi pericliteaza afacerea. Pentru primul exista totusi o solutie: implicarea in proiecte conexe, dar al caror scop este tot promovarea valorilor brandului. Si aici putem vorbi despre pictura, grafica, evenimente muzicale etc. Prezinta-ti afacerea intr-o noua forma, neasteptata, proaspata, si astfel vei castiga un public nou, reusind, in acelasi timp, sa nu iti frustrezi clientii fideli. Cat de complicat este?
Bookmark and Share

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


*

Poți folosi aceste taguri și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>