Strict Standards: Non-static method Configure::getInstance() should not be called statically in /home/fashion/public_html/cake/bootstrap.php on line 38
The September Issue

The September Issue

Iul 24
Ovidiu Buta

 

"The September Issue" este titlul filmului/ documentarului care va fi lansat la sfarsitul lui august, construit in jurul numarului din septembrie 2008 al revistei Vogue. Cat la suta din el este adevarat, doar Anna stie. Si tot ea stie ca aceasta lansare vine intr-un moment perfect: nu mai este un secret pentru nimeni ca cei de la Conde Nast au incercat debarcarea Annei de la revista Vogue pe motiv de “lipsa de viziune”. Vogue nu mai este revista care traseaza tendintele, biblia modei, ci doar un titlu care observa, pasiv, transformarile modei.  Un titlu care continua sa impresioneze prin tiraj dar dezamageste prin continut.

Totul este “politically correct”, aproape plictisitor daca ne raportam la editia italiana sau franceza. Ceea ce pelicula o sa faca, la fel ca si “Diavolul se imbraca de la Prada”, o sa genereze, din nou, milioane de posturi legate de Anna Wintour si de Vogue. Este o miscare inteligenta de marketing care se va reflecta in mod sigur in vanzarile revistei si care va intari, din nou, pozitia Annei ca entitate suprema si absoluta a modei. Sunt secvente care te sperie: Anna trecand in revista modelele lui Oscar de la Renta, indicand ceea ce nu trebuie sa intre in show, totul sub privirile unui 

designer umil si neasteptat de ascultator. Si nu vorbim de un new comer ci de un idol al modei americane a carui lansare in moda si cariera nu au depins deloc de vorbele bune ale Annei. Pana acum.

Ceea ce frapeaza la acest film este disectia, fara pic de menajamente, pe care o realizeaza pe un titlu vazut pana acum doar din exterior. Scoaterea la suprafata a unei fete “neplacute” a publishing-ului, si ma refer aici la faptul ca totul este doar o munca nebuna de birou amestecata cu cele mai savante sau aberante reguli finaciar-contabile,  sper sa ii convinga si pe cei care vor  sa faca aceasta meserie ca munca intr-un  birou Conde Nast nu inseamna doar sampanie, designeri si vedete puse pe confidente. Este doar o alta afacere dar pe care o faci in niste haine mai frumoase decat restul lumii.

Bookmark and Share

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


*

Poți folosi aceste taguri și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>