Strict Standards: Non-static method Configure::getInstance() should not be called statically in /home/fashion/public_html/cake/bootstrap.php on line 38
Tendinte toamna-iarna: etno trip

Tendinte toamna-iarna: etno trip

Sep 05
Ovidiu Buta
 
Intotdeauna moda va functiona ca o adevarata agentie de voiaj incercand in fiecare sezon sa descopere cea mai interesanta, speciala si neasteptata destinatie.  Daca in primavara-vara India a suscitat interesul esignerilor, in sezonul rece pe pasaportul modei au fost aplicate noi vize: Scotia, Ucraina, Peru. Nu lipseste Parisul, cu o rememorare plina de poezie si nostalgie a la Saint-Germain-des-Pres semnata Paul Smith.

Scotia este citata de catre Ralph Lauren care semneaza jachete cu guler, sal din tartan si palarii simple varfuite de pene imaginate de Philip Treacy.  Modelul tartanului a fost imprimat pe rochii din matase, dar si pe ciorapi la D&G, iar o varianta moderna a kilt-ului, cu centura lata, o gasim la Dsquared.

Frida Giannini realizeaza pentru Gucci o colectie extrem de bogata in detalii (bijuterii, broderii si imprimeuri) in care amesteca chic-ul cu folclorul, iar 

Roberto Cavalli si-a ales ca sursa principala de inspiratie Peru in secolul al XIX-lea.  Un spirit latino regasim si in colectia Chloe, cu broderiile ei extrem de gypsy, iar AF Vandervorst se amuza interpretand codurile vestimentatiei mormonilor.

Tasca practica si comoda, centurile din placi metalice, cizmele inalte (la Gucci) desenele aztece imprimate prin matlasare de catre Louise Gordon pe bluze, camasile “western” si fustele din pene (la Ralph Lauren) sugereaza imaginea unui globe trotter neobisnuit, aparent imposibil sa renunte la lux, totusi incercand sa pastreze confortul unei tinute de calatorie. 

Bookmark and Share

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


*

Poți folosi aceste taguri și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>