Strict Standards: Non-static method Configure::getInstance() should not be called statically in /home/fashion/public_html/cake/bootstrap.php on line 38
De ce zambeste Natasha?

De ce zambeste Natasha?

Feb 21
Irina Markovits

 

In mod obisnuit, expresiile faciale ale manechinelor folosite in reclamele caselor de moda variaza de la usor suparate la plictisite sau chiar dezgustate… fashionably evident.

Tinand cont de faptul ca scopul campaniilor respective este sa convinga clientele sa cheltuie o mie sau cinci mii de euro pe o geanta, te-ai gandi ca mesajul ar trebui sa fie mai curand: “Arunca banii pe geam, o sa te simti misto!” Nu si daca stai sa judeci reclamele aparute in ultimul timp, pentru sezonul de primavara: Kate Moss cu o privire total indiferenta in reclama YSL, Agyness Deyn usor suparata in reclama Burberry (poate din cauza ca baiatul de langa ea are o tunsoare mai cool?), Sasha Pivovarova pentru Prada cu o privire inexpresiva, ca a unui peste, sau culmea culmilor, ultima reclama Stella McCartney in care manechina arata de parca este cu adevarat scarbita de viata.

 

Asa ca nu pot decat sa-mi ridic (metaforic) palaria in fata celor de la Gucci pentru ca, asa cum se mai intampla in lumea modei, inoata ca somonii impotriva curentului. In campania lor pentru primavara/ vara 2008 manechina (Natasha Poly) zambeste cu gura pana la urechi. Ce ar fi putut sa dea nastere acestui suras? Poate frumoasa rochie neagra, atat de speciala incat a purtat-o pana la extaz. Posibil, desi vedem mult rochii la fel de frumoase si in alte fotografii publicitare. In schimb, ceea ce nu vezi des intr-o campanie publicitara este o manechina facand o clisma unui cal gigantic – asa cum pare ca face manechina in chestiune.

Evident, animalul de care vorbim are cam 15 m inaltime si este sculptat in piatra, nu este un cal adevarat. Chiar si asa, Natasha este pozitionata exact sub dosul statuii si pare ca isi infinge, fericita, mana intr-o locatie sa-i spunem… ahem, nefericita.

 
Nu v-ar fi placut sa fiti la sedinta PPM (pre-production, adica), in care fotograful si-a anuntat “conceptul”? Sau sa-l fi auzit pe art director strigand “Darling, mai adanc!” 
 
 
Reclama Gucci pentru primavara/ vara 2008

 

Bookmark and Share

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


*

Poți folosi aceste taguri și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>